суббота, 14 мая 2016 г.

Новинки Пасхальных мотивов

Пасха вот уж 2 недели как прошла, а я лишь сейчас вспомнила, что забыла показать новые магниты) У меня остался очень большой запас Пасхальных мотивов с прошлого года, но пополнила раскупленные и добавила чуток новых для весенней Ярмарки чудес.



Очень полюбились мне эти пасхальные мотивы)) Каждый год несколько десятков находит себе новый дом, а я рада, что в такой светлый праздник люди дарят друг другу мои работы)

Покажу еще раз общее фото прошлогодних магнитиков. Здесь далеко не все, лишь часть ассортимента, так сказать) Но мои любимые, пожалуй...


Новый диплом за эту подборку в одной из тематических групп соц сети.


 И спасибо за фото с моим магнитом из нового дома! ))


Комментарии Google

28 комментариев:

  1. Марина, здравствуйте. Какие замечательные работы! Вдохновляют!)))) Подскажите, если не трудно, на чём Вы распечатываете мотивы для пасхальных магнитов? Спасибо.

    ОтветитьУдалить
  2. http://rinawatt.com/25-coastal-farmhouse-design-and-decor-ideas-to-make-you-feel-like-youre-at-the-beach/?fbclid=IwAR3bBhO0Gmhnw91CcKlOvwpu0xh52c0PA6_vZD66TGb_Zz_xg25o2ZaFSlY

    ОтветитьУдалить
  3. Я ЗАРАЗ ФІНАНСАВАЛЬНА ЗАПАСТАЎЛЯЕ Крэдыт, які я атрымаў ад LFDS. Я хацеў бы паведаміць пра гэта інфармацыяй грамадскасці пра тое, як я ўвайшоў у кантакт з містэрам Бенджамінам пасля таго, як я страціў працу і атрымаў адмову ў пазыцы ў маім банку і іншых фінансавая ўстанова з-за майго крэдытнага бала. Я не магла плаціць зборы сваіх дзяцей. Я быў ззаду па рахунках, які збіраўся выкінуць з дому з-за маёй няздольнасці плаціць арэнду. Менавіта ў гэты перыяд маіх дзяцей забралі ў мяне прыёмныя сем'і. Затым я накіраваўся шукаць сродкі ў Інтэрнэце, дзе я страціў 3670 долараў, якія я пазычыў у сяброў, якіх я сарваў з двух інтэрнэт-крэдытных кампаній. Пакуль я не прачытаў пра: пазыку ў Інтэрнэце (Lfdsloans@outlook.com) дзе-небудзь у Інтэрнэце, усё яшчэ не пераканаў з-за таго, што я перажыў, пакуль мой сваяк, які з'яўляецца духавенствам, таксама не расказаў мне пра існуючую схему пазыкі ў вельмі нізкая працэнтная стаўка 1,9 %% і выдатныя ўмовы пагашэння без штрафу за дэфолт. У мяне няма іншага выбару, як звязацца з імі, што я рабіў праз тэкст + 1-989-394-3740, і містэр Бэнджамін адказаў мне назад. Гэты дзень быў самым лепшым і самым вялікім днём у маім жыцці, які ніколі нельга забыць, калі я атрымаць крэдытнае папярэджанне ў памеры 400 000,00 USD, памер я паступiў. Я эфектыўна выкарыстаў пазыку, каб пагасіць свае даўгі і адкрыць бізнес, і сёння я і мае дзеці так шчаслівыя і выкананы. Вы можаце таксама звязацца з імі па электроннай пошце: (Lfdsloans@outlook.com) WhatsApptext: Даведка: + 1-989-394-3740 Чаму я гэта раблю? Я раблю гэта, каб зэканоміць столькі, хто мае патрэбу ў пазыцы, каб не стаць ахвярай аферыстаў у Інтэрнэце. Дзякуй і Бог дабраславіў вас усіх, я Аляксандр Арцём з парку Гарызонт да н.э., Украіна.

    ОтветитьУдалить
  4. Добры дзень, мяне завуць Хамдала, я дэвелапер з Іарданіі, я б настойліва рэкамендаваў філіял Unicredit у Італіі, калі вы думаеце аб фінансавых рашэннях або пазычаеце грошы. Яны заўсёды прымушалі мяне адчуваць, што я іх адзіны кліент, і час іх чаргі для адказаў быў неверагодна добрым. Я хачу падзякаваць ім за выдатнае абслугоўванне кліентаў і за сродкі праекта ў памеры 3 500 000,00 долараў, якія я атрымаў ад іх. Калі вам патрэбна фінансаванне для бізнесу, асабістага бізнесу, праектаў, інвестыцый і кансалідацыі запазычанасці, звяжыцеся з імі па электроннай пошце ніжэй і паведаміце ім, што я вас накіраваў. Звяжыцеся з імі сёння. Назва кампаніі: філіял Unicredit Італія. Электронная пошта: Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524

    ОтветитьУдалить
  5. ГАТОВЫ МАЕ СВЕДЧАННЕ

    Мяне завуць Алі Алааэльдзін з Кувейта, я звязаўся з аддзяленнем Unicredit у Італіі па пазыцы для бізнес-пазыкі ў памеры € 40 000,00, потым мне сказалі, што трэба пагадзіцца на неабходную суму пазыкі, пасля таго, як я зноў рызыкнуў, таму што я так адчайна хацеў стварыць кампанію да найбуйнейшага сюрпрыз, сума пазыкі была дададзена на мой банкаўскі рахунак на працягу 48 гадзін без аніякага ціску, каб атрымаць пазыку. Я быў здзіўлены, таму што я першапачаткова стаў ахвярай афёры! Калі вы зацікаўлены ў атрыманні любой сумы пазыкі і пражываеце ў любой краіне, я раю вам звязацца з філіялам Unicredit Italy па пазыцы па электроннай пошце: Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524

    ОтветитьУдалить
  6. Усім добрага дня.
    мяне завуць Махамед Руфаіда з Марока. я жыву ў Беларусі Мінск хацеў падзяліцца невялікім сведчаннем таго, як мне ўдалося атрымаць фінансавы прарыў пасля доўгага часу пакут ад так званых ашуканцаў. Філіял Unicredit у Італіі дапамог мне стаць тым, кім я з'яўляюся зараз, пасля таго, як я атрымаў пазыку ў памеры 125 000,00 долараў ЗША ад службы іх кампаніі, яны законныя, усім трэба з імі працаваць, яны законныя, я ім давяраю, яны законныя, усе звяжыцеся з імі праз гэтыя дэталі

    Адрас электроннай пошты: Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524.

    звяжыцеся з імі сёння і пазбаўцеся ад даўгоў і забяспечце фінансавую стабільнасць Філіял Unicredit Італія.

    ОтветитьУдалить
  7. Мяне завуць спадарыня Ганна. я грамадзянін Францыі. я сёння шчаслівая жанчына? і я сказаў сабе, што любы крэдытор, які выратуе маю сям'ю з нашай дрэннай сітуацыі, я накірую да яго любога чалавека, які шукае крэдыт, яны далі мне шчасце мне і маёй сям'і, мне патрэбна была пазыка ў памеры 650 000,00 долараў ЗША пачаць сваё жыццё спачатку, бо я маці-адзіночка з 2 дзецьмі, я сустрэў гэтую сумленную і багабойную чалавека крэдытную кампанію, якая дапамагла мне з пазыкай у 650 000,00 долараў ЗША, яны баяцца БОГА, калі вам патрэбна пазыка, і вы будзеце вярнуць крэдыт, калі ласка, звяжыцеся з імі. па электроннай пошце: Unicreditbranchitaly@accountant.com
    WhatsApp ; +393509811524.

    ОтветитьУдалить

Спасибо, что заглянули ко мне! Буду рада вашим комментариям и обязательно на них отвечу :)

Комментарии Вконтакте
Комментарии Facebook